Chrome - Link Select -->

torstai 12. helmikuuta 2015

päivän asuja

Ei suinkaan mun vaan pienen miehen. Monessa kommentissa on tullut jo kyselyitä vaatteista. Kokosin tähän puhelimen kätköistä pojasta kuvia, joissa näkyy päivän asuja. Näitä löytyi yllättävän vähän. Pidän paljon mustavalkoisista vaatteista, harmaat ja kuviolliset on myös kivoja. En suosi tiettyjä merkkejä, vaan ostelen vaatteita sieltä, missä on hienoja. Katselinkin merkkilappuja niin löytyy mm. hooämmää, lindeksii, kappaalia, poppia, metsolaa, reimaa ja marimekkoo, mainioo, gugguuta, minirodinii ja papua. Kaikkea sulassa sovussa. 

Väreistäkin tykkään, niitä vaan hintsusti löytyy kaupoista. Nimenomaan siis perusvärejä, vihreää, sinistä, punaista ja keltaista ensisijaisesti oon kattellu. Aina ne on johonkin suuntaan murrettuja ja sitten ei oo enää mun mieleen. Tai sitten hillittömiä printtikuvioita joka puolella. Nounou, missä on yksiväriset värikkäät bodyt ja legginssi-tyyppiset housut? Monasti oonkin löytänyt näitä ns tyttöjen puolelta, ja pokalla ostellut pojalle.  

Myönnän kuitenkin olevan hiukan värivammainen vaatetuksenkin suhteen, liian usein tulee puettua poika mustavalkoiseen, onneksi värikkäät asusteet pelastavat yleensä. Tai sitten ne on kaikki pesussa. 





Suurin osa pojan vaatteista on secondhandina taikka itsetehtyinä meille tulleita, jonkun verran olen ostanut uutena itse ja tietty vauvalahjoina saatiin paljon ihania kuteita! Suosin facebook-kirppareita, mutta livekirppareitakin kiertelen satunnaisesti, nykyisin harvemmin. Nyttemmin olen kuitenkin huomannut jättäväni oman vaatekaapin ihan toiselle sijalle, kun pienen vaatteet on niin ihania ja törsään mieluummin niihin kuin omiin. Lienee joka äidin 'ongelma'. 

6 kommenttia :

  1. Hih! Mä en kestä mikä nyytti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta, mäkään en kestä, kun toinen on niin valloittava! <3

      Poista
  2. Voi kuinka hienoja ja suloisia vaatteita! <3 Taitaa olla jokaiselle äidille tuttua, että ostaa mielummin vauvalle kaikkea kuin itselleen :-D http://xmasbabyjohsuo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kai! Mussa on vähän ehkä vaatefriikin vikaa. Ja niiin mä oon vähän joka äidiltä kuullut, että omat vaatteet jää vähän paitsioon... :)

      Poista
  3. Suloisuus! Ja niin hienot asut, minunkin mieleen :)

    VastaaPoista

Kirjoitahan sana tai useampi!